Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
City Square Center
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Resurse Umane, Salarizare, Administrare personal
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
PACHETUL STANDARD DE SERVICII
1. Asistenţă la încheierea contractelor individuale de muncă.
Include:
- recomandări privind clauzele contractuale;
-redactarea contractelor de muncă;
-întocmirea dosarelor de angajare (copii după documente personale, şi certificate/diplome, după caz declaraţii şi/sau adeverinţe);
- înregistrarea contractelor la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM).

2. Administrarea contractelor care presupune:
- întocmirea şi înregistrarea actelor adiţionale pentru modificarea contractelor;
-întocmirea şi înregistrarea documentelor necesare pentru încetarea contractelor; întocmirea fişei de lichidare şi a fişei fiscale; întocmirea documentelor în vederea obţinerii şomajului de către angajatul disponibilizat (după caz);
-întocmirea şi înregistrarea deciziilor de majorare a salariilor;

3. Administrarea dosarelor salariaţilor care presupune:
- actualizarea informaţiilor personale;
- încadrarea în condiţii de muncă (normale, deosebite sau speciale);
- completarea informaţiilor privind Casa de asigurări de sănătate;
- completarea şi actualizarea informaţiilor privitoare la persoanele aflate în întreţinere;
- completarea informaţiilor privind funcţia de bază;
- completarea informaţiilor privind realizarea de alte venituri;
- completarea informaţiilor privind reţineri din salariu în baza unor hotărâri judecătoreşti;
- completarea informaţiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihnă, medical, fără plată, concediu de îngrijire a copilului, etc.);
- completarea informaţiilor privind creditele angajate de către salariaţi (descoperiri de cont, credite bancare etc.).

4. Intocmirea su transmiterea  registrului de evidenţă a salariaţilor.
5. Întocmirea lunară a ştatului de salarii (sau întocmirea ştatului de avansuri şi a ştatului final). In acest scop va fi pusă la punct o procedură de culegere a informaţiilor relevante pentru intocmirea corectă a ştatului.

6. Întocmirea ştatelor de concedii medicale, de îngrijire a copilului etc.
Include şi:
- Întocmirea centralizatoarelor pentru contribuţiile şi impozitul datorat. Consolidarea contribuţiilor şi impozitului din ştatele de concedii medicale cu cele din ştatul de salarii.
7. Întocmirea şi depunerea declaraţiei unice 112
8. Completarea şi înregistrarea fişelor fiscale precum şi a unor declaraţii specifice, conform normelor legale aplicabile la data întocmirii lor. Distribuirea fişelor fiscale către angajaţi în termenul prevăzut de lege.

9. Întocmirea diverselor documente necesare angajaţilor:
- adeverinţe de salariat;
- adeverinţe privind plata contribuţiilor;
- adeverinţe privind reţineri, deduceri, etc;
- adeverinţe şi cereri pentru obţinerea de credite.
Se includ în această categorie copiile după Registrul de evidenţă a salariaţilor.

În situaţia în care alte documente decât cele menţionate mai sus vor fi completate cu o anumită periodicitate ele vor fi incluse în pachetul standard de servicii, urmând să se stabilească dacă şi în ce cuantum se vor modifica tarifele.

10. Organizarea si urmarirea controalelor medicale periodice si a examenului medical de angajare. Intermedierea colaborării cu un cabinet de medicina muncii. În baza acestei colaborări:
- vom efectua programarea angajaţilor pentru controalele medicale periodice;
- vom primi rapoartele medicului de medicină a muncii;
- vom transmite CLIENTULUI recomandările acestuia.

11. Completarea si actualizarea fişelor de protecţia muncii. Nu sunt incluse instructajele periodice conform prevederilor legale.
Din Gura in Gura